torsdag, januari 28

Faan då. Hur många gånger har jag inte sagt till pappa att skaffa backup på vår stationära dator. Nu har den kraschat och alla dokument, alla filmer, all musik och alla bilder (studenten, mammas 50årsdag m.m.)... allt... är borta. Helt underbart.

Så ni kan ju förstå att jag är lite nere nu.

Annars har dagen varit jättebra! Jag stack in till stan och mötte upp med Nea på Monki. Vi gick runt och kollade på saker ett tag och sen förflyttade vi oss till H&M-rean där jag har 20%. Trots sjuuukt låga priser köpte jag ingenting. Jag tog tag i saker och gick mot kassan, men innan jag kom fram till disken reagerade någonting i min hjärna och sa "Näe Frida, du behöver inte det där!" och "Nästan precis en sån där har du hängandes i din garderob hemma!". Så jag köpte inget! :) *stolt* Sen gick vi och käkade på Donken, billigt och bra, och innan vi stack hemåt gick vi förbi NK's skyltfönster där Daniela faktiskt har stylat ett!! Det står till och med hennes namn på det! Det allra första! Hon vann en tävling i VeckoRevyn med 300 tävlande. Helt otroligt roligt! :D Jättefint är det i alla fall!


Nu ska jag chatta lite med Annie och Nea och sen tror jag faktiskt att jag tar och kryper till kojs. Imorgon kväll ska jag, Malin, Nea, Fia och Therese... och Annie(!) ut. Montage, here we come!

Inga kommentarer: