fredag, december 25

God Juldag allihopa!

Mina X-mas claps:
PS3 med spelen Modern Warfare, Need for Speed: Shift, Ratchet&Clank: Quest for Booty och Little Big Planet (tillsammans med John), 500;-, två presentkort på H&M (500:- + 500:-), Viva La Diva eyeshadow collection med tio ögonskuggor och spegel, fina svarta knästrumpor, vanliga strumpor, spetstrosor, mörkblå Nudie-jeans och en svart HP-laptop.

Jag sitter vid min nya laptop nu och ser på medan John spelar Modern Warfare. De som har läst min andra blogg vet säkert att jag hatade min förra laptop eftersom den kraschade hela tiden. Denna tänker jag ta hand om som om den var min alldeles egna lilla bebis. Gullegullegull!

Otroligt härligt julafton, måste jag säga. Efter julklappsöppningen stack vi över till J&M och mötte upp med resten av släkten. Det blev julfika och SingStar. UNDERBART! En så här bra julafton har jag inte haft på länge! Snön bidrog mycket till den fantastiska julstämningen också!

God Jul, och snart Gott Nytt År!

Inga kommentarer: