tisdag, december 29


Bara för att jag inte har något annat att tillägga om dagen som varit - mer än att den har varit superbra och att jag har hängt med Nea, Malin, Annie, och Therese - tänker jag lägga upp en lista som jag precis snodde från Malins blogg.

Hittills under 2009 har du:

Druckit alkohol? - Ja
Rökt? - Ja
Snusat? - Ja, fast jag kommer inte ihåg det själv
Rökt vattenpipa? - Ja
Däckat?- Ja
Blivit påkommen?- Med vadå? Nej?
Kysst en främling?- Ja, ett antal
Fått ett sugmärke?- Ja, ett antal
Gjort ett sugmärke?- Ja
Har strulat med fler än en person under 24 timmar?- Ja
Kysst en kille i klassen?- Ja
Gjort något dumt?- Ja
Gjort något som du ångrar?- Ja
Strulat med ditt ex?- Vilket ex?
Sagt nej till sex?- Nej (oj, vad slampigt det lät...)
Fixat dig i timmar?- Ja
Gråtit inför mer än 10 personer?- Nej
Smygit ut?- Ja
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande?- Vilket förhållande?
Sovit brevid någon av samma kön?- Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön?- Ja
Lekt med någons känslor?- Nej
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den?- Ja
Gråtit dig till sömns? - Ja
Gråtit framför någon du älskar?- Ja
Har haft sex ute i skogen?- Nej, kottar, aj
Kysst en tjej?- Ja, fler än en
Vaknat av att du gråter?- Ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon?- Nej
Slagit någon på skoj?- Ja
Blivit slagen på skoj?- Ja
Lärt känna över 10 stycken nya människor?- Ja, lätt
Gått bakom ryggen på någon?- Nej
Varit på solsemester?- Räknas England? Det var faktiskt soligt!
Badat i havet?- Ja
Har haft snöbollskrig?- Ja
Sett en hel fotbollsmatch?- Ja
Inte sovit på en hel natt?- Ja
Varit på sjukhuset?- Ja
Sovit i över 12 timmar?- Ja
Sett en film mer än 10 ggr?- Ja, She's the Man (jag tror jag är upp i typ 57 gånger nu)
Tagit någon på röven?- Ja
Lärt känna någon via internet? - Ja
Velat dö?- Ja
Fått ett IG?- Ja
Åkt buss i över 10 timmar?- Nej
Varit ute en hel natt?- Ja
Blivit tagen av polisen?- Nej
Svikit en vän?- Nej, inte medvetet i alla fall

Inga kommentarer: